Home
News
Foreign Office
Local
Ελληνική
Metal
Punk/hc/emo
Live
Συνεντεύξεις
Cinefreak
Θέατρο/χορός
Books, magz
Τι παίζει, που
Special
Aρθρα
Mp3s/Video
Atrakt-ed
Links
 
Αναζήτηση

Nightmare After Christmas...ροκ πάρτυ στο Μύλο

20/12/2005

Nightmare After Christmas
Live…
1 Ιανουαρίου, 2006
Ξυλουργείο Μύλου, Σφαγεία
Θεσσαλονίκη

Συμμετέχουν:
Green Goblins
I Knew Them


Από το σκοτεινό Καζακστάν έρχονται οι I Knew Them… Βαθιά επηρεασμένοι από την απαγωγή τους από εξωγήινους και τις τηλεοπτικές αποκαλύψεις του κυρίου Χαρδαβέλα , απέρριψαν το Space Rock και τον χαρακτηρισμό «συγκρότημα». Αυτοχαρακτηρίζονται «κολεκτίβα μουσικοακουστικής ανάπτυξης» και υπόσχονται να σας χαρίσουν καινούριες εμπειρίες. Έχουν ασχοληθεί με Video Art, Soundscapes, ποίηση και μαγειρική. Έχουν παίξει με Lydia Lunch, Raining Pleasure, Big Sleep, Nikki Sudden και με τους πιο γνωστούς The Somboloz. Πρόσφατα κυκλοφόρησαν ένα album ηχογραφημένο χρησιμοποιώντας εξωγήινη τεχνολογία, με τίτλο “Lying Dead On The Pavement”. Στοχεύουν σε συναυλίες σε κρεοπωλεία, μπαρμπέρικα και εξέδρες άντλησης πετρελαίου σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Website: http://iknewthem.tripod.com

Οι Green Goblins έρχονται από την Κατερίνη. Δεν είναι η πρώτη φορά, καθώς είχαν ξαναεπισκεφθεί την Θεσσαλονίκη για να παίξουν με κάτι Vibrators (το πιάσατε το υπονοούμενο). Στην Λάρισα έπαιξαν με τους Fuzztones και συνεχίζουν ακάθεκτοι… Όπως λένε οι ίδιοι “Can’t stop the madness”. Can you? Δεν είναι και εύκολο να σταματήσει κανείς ένα Power Trio που ασχολείται με Punk Rock και παίζει με δονητές!
Website: Δεν παίζει!

Πρωτοχρονιάτικο live για να πάει καλά το νέο έτος… Have FUN!!!!!

Δελτίο Τύπου

Δελτία Τύπου
Nέςς πρσθήκες στο πρόγραμμα του Rockwave festival. (Foals, Avin Geffen, Down, Lita Ford)
Tα τραγούδια του ΡΟΔΟΝ Fm για το μήνα Μάρτιο
μοναδική εμφάνιση των θρυλικών Ισπανών Ska-P στις 16/5 στη Θεσ/νίκη
10 Χρόνια Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής. Πρώτες ανακοινώσεις για τη Θεσ/νίκη
Τα έως τώρα επιβεβαιωμένα ονόματα καλλιτεχνών για το SYNCH Festival
Ένα καινούριο, "διαφορετικό" διπλό-live του Steve Wynn
Oι Γενιά Του Χάους θα εμφανιστούν Παρασκευή 24 και Σάββατο 25 Απριλίου, στο Gagarin 205
FLUTE MEETING 2009 (ΗΜΕΡΕΣ ΠΛΑΓΙΑΥΛΟΥ 2009) στη Λάρισα
ΤηνΠέμπτη 9 Απριλίου ο J-Star στη Θεσσαλονίκη
σειρά από θεματικές παραστάσεις – συναυλίες LAB FOR EXPERIMENTAL AUDIO VISUAL PERFORMANCES