Home
News
Foreign Office
Local
Ελληνική
Metal
Punk/hc/emo
Live
Συνεντεύξεις
Cinefreak
Θέατρο/χορός
Books, magz
Τι παίζει, που
Special
Aρθρα
Mp3s/Video
Atrakt-ed
Links
 
Αναζήτηση

STAND UP THERAPY, ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ CLUB TOY ΜΥΛΟΥ

25/12/2005

STAND UP THERAPY

ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ

ΣΤΟ CLUB TOY ΜΥΛΟΥ

Η ‘ Όρθια Γελωτοθεραπεία’ ή αλλιώς ‘Stand Up Therapy’, παρουσιάζεται από την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου και κάθε Πέμπτη στο Club του Μύλου.

Οι S.U.T. αφού πέρασαν ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στα όρη και τα βουνά της χώρας μας, όπου επιμελήθηκαν την ετήσια συγκομιδή του τρελόχορτου, επιστρέφουν στα πάτρια εδάφη με μια ριζοσπαστική θεραπεία και την υψηλή αποστολή να βοηθήσουν όλους τους συμπολίτες τους.

«Μέσα από την ανάγκη έκφρασης της προσωπικής μας υστερίας αλλά και την καταγραφή της τρέλας που κυκλοφορεί ανεξέλεγκτα γύρω μας, δημιουργήσαμε τους S.U.T. Είμαστε μια ομάδα που με όπλο τον αυτοσαρκασμό, το γέλιο και την σάτιρα βάλαμε στόχο να πολεμήσουμε τα άγχη, τις εμμονές και τις νευρώσεις που καταδιώκουν τον σύγχρονο άνθρωπο» δηλώνουν οι S.U.T.

‘Stand Up Therapy ‘ με συντελεστές τους :

Σκηνοθεσία: Κώστας Σαντάς

Γράφουν και Παίζουν : Κώστας Αβραμίδης

Κορίνα Αθανασούλα

Δημήτρης Βαλσαμίδης

Ήρα Κατσούδα

Ώρα Έναρξης 22:00.

Έναρξη:Πέμπτη 5 Ιανουαρίου

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ : 2310 525968

Δελτίο Τύπου

Δελτία Τύπου
O TIESTO στην Αθήνα
Οι New Model Army σε Αθήνα και Θεσ/νίκη
Το πρόγραμμα στο ΚΥΤΤΑΡΟ μέχρι το τέλος Μαϊου
Ακυρώνονται και άλλες συναυλίες των Depeche Mode
Το Angry, Young & Poor βγαίνει για πρώτη φορά σε tour!
Synch Viral Campaign, Μουσική εμπειρία για την ψυχή και το σώμα!
Οι OJOS DE BRUJO ξανά στην Ελλάδα.
Νέα ανακοίνωση της DiDi music για τη συναυλία των Depeche Mode
Τα τραγούδια του ΡΟΔΟΝ FM τον Απρίλιο του 2009
Καινούριο DVD κυκλοφορεί η Siouxsie