Home
News
Foreign Office
Local
Ελληνική
Metal
Punk/hc/emo
Live
Συνεντεύξεις
Cinefreak
Θέατρο/χορός
Books, magz
Τι παίζει, που
Special
Aρθρα
Mp3s/Video
Atrakt-ed
Links
 
Αναζήτηση

STAND UP THERAPY, ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ CLUB TOY ΜΥΛΟΥ

25/12/2005

STAND UP THERAPY

ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ

ΣΤΟ CLUB TOY ΜΥΛΟΥ

Η ‘ Όρθια Γελωτοθεραπεία’ ή αλλιώς ‘Stand Up Therapy’, παρουσιάζεται από την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου και κάθε Πέμπτη στο Club του Μύλου.

Οι S.U.T. αφού πέρασαν ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στα όρη και τα βουνά της χώρας μας, όπου επιμελήθηκαν την ετήσια συγκομιδή του τρελόχορτου, επιστρέφουν στα πάτρια εδάφη με μια ριζοσπαστική θεραπεία και την υψηλή αποστολή να βοηθήσουν όλους τους συμπολίτες τους.

«Μέσα από την ανάγκη έκφρασης της προσωπικής μας υστερίας αλλά και την καταγραφή της τρέλας που κυκλοφορεί ανεξέλεγκτα γύρω μας, δημιουργήσαμε τους S.U.T. Είμαστε μια ομάδα που με όπλο τον αυτοσαρκασμό, το γέλιο και την σάτιρα βάλαμε στόχο να πολεμήσουμε τα άγχη, τις εμμονές και τις νευρώσεις που καταδιώκουν τον σύγχρονο άνθρωπο» δηλώνουν οι S.U.T.

‘Stand Up Therapy ‘ με συντελεστές τους :

Σκηνοθεσία: Κώστας Σαντάς

Γράφουν και Παίζουν : Κώστας Αβραμίδης

Κορίνα Αθανασούλα

Δημήτρης Βαλσαμίδης

Ήρα Κατσούδα

Ώρα Έναρξης 22:00.

Έναρξη:Πέμπτη 5 Ιανουαρίου

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ : 2310 525968

Δελτίο Τύπου

Δελτία Τύπου
Tα τραγούδια του ΡΟΔΟΝ Fm για το μήνα Μάρτιο
μοναδική εμφάνιση των θρυλικών Ισπανών Ska-P στις 16/5 στη Θεσ/νίκη
10 Χρόνια Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής. Πρώτες ανακοινώσεις για τη Θεσ/νίκη
Τα έως τώρα επιβεβαιωμένα ονόματα καλλιτεχνών για το SYNCH Festival
Ένα καινούριο, "διαφορετικό" διπλό-live του Steve Wynn
Oι Γενιά Του Χάους θα εμφανιστούν Παρασκευή 24 και Σάββατο 25 Απριλίου, στο Gagarin 205
FLUTE MEETING 2009 (ΗΜΕΡΕΣ ΠΛΑΓΙΑΥΛΟΥ 2009) στη Λάρισα
ΤηνΠέμπτη 9 Απριλίου ο J-Star στη Θεσσαλονίκη
σειρά από θεματικές παραστάσεις – συναυλίες LAB FOR EXPERIMENTAL AUDIO VISUAL PERFORMANCES
Το Residents Bar στη Θεσσαλονίκη γιορτάζει τα 10 του χρόνια όλο τον Απρίλιο
Δείτε τις αφίσες!