Home
News
Foreign Office
Local
Ελληνική
Metal
Punk/hc/emo
Live
Συνεντεύξεις
Cinefreak
Θέατρο/χορός
Books, magz
Τι παίζει, που
Special
Aρθρα
Mp3s/Video
Atrakt-ed
Links
 
Αναζήτηση

ACTIVE MEMBER, 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2006 στον Μύλο

29/10/2006

ACTIVE MEMBER

ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2006

Μύλος “ΑΠΟΘΗΚΗ»
www.lowbap.com

Δυο εβδομάδες πριν κυκλοφορήσει το καινούριο τους τριπλό album οι Active Member θα βρίσκονται στη σκηνή «Αποθήκη» του Μύλου στη Θεσσαλονίκη. Ετοιμαστείτε για ένα καταιγιστικό Live με πολύ ενέργεια και στίχους που καρφώνονται στη συνείδηση και την καρδιά. Ένα Live που ταιριάζει σ’ αυτούς που αντιστέκονται…
Video προβολέας θα προβάλλει ακατάπαυστα σκηνές που συνοδεύουν κατά ριπάς τον κάθε στίχο. Όλο αυτό απόλυτα συγχρονισμένο θα παρουσιάζεται απ’ τα μικρόφωνα του B.D.Foxmoor και της Sadahzinia. Τραγούδια από το σύνολο της δισκογραφίας τους καθώς και από τον τελευταίο τους δίσκο “BlahBlasphemy” (που εξαντλήθηκε μέσα σε 10 μήνες).
Κάθε live τους είναι ένα μοναδικό οπτικοακουστικό γεγονός…πάρτε μέρος!
‘Ενα «βλάσφημο» κι όμορφο κοινό σε συνδυασμό με τους Active Member θα φτιάξουν ένα εκρηκτικό Live στην άκρη της πόλης… με τραγούδια που κρύβουν κάτι απ’ τις σκιές του φθινοπώρου και τη μυρωδιά απ’ τα όμορφα…

Έναρξη: 22:00
Είσοδος: 15€
«Αποθήκη» - Μύλος, Θεσσαλονίκη
Σάββατο 4 Νοεμβρίου
www.lowbap.com

Δελτίο Τύπου

Δελτία Τύπου
O TIESTO στην Αθήνα
Οι New Model Army σε Αθήνα και Θεσ/νίκη
Το πρόγραμμα στο ΚΥΤΤΑΡΟ μέχρι το τέλος Μαϊου
Ακυρώνονται και άλλες συναυλίες των Depeche Mode
Το Angry, Young & Poor βγαίνει για πρώτη φορά σε tour!
Synch Viral Campaign, Μουσική εμπειρία για την ψυχή και το σώμα!
Οι OJOS DE BRUJO ξανά στην Ελλάδα.
Νέα ανακοίνωση της DiDi music για τη συναυλία των Depeche Mode
Τα τραγούδια του ΡΟΔΟΝ FM τον Απρίλιο του 2009
Καινούριο DVD κυκλοφορεί η Siouxsie