Home
News
Foreign Office
Local
Ελληνική
Metal
Punk/hc/emo
Live
Συνεντεύξεις
Cinefreak
Θέατρο/χορός
Books, magz
Τι παίζει, που
Special
Aρθρα
Mp3s/Video
Atrakt-ed
Links
 
Αναζήτηση

Αμάν πια... Διαλύονται και οι I was a cub scout!

6/6/2008

Κρίμα για το πολύ όμορφο αυτό εγγλέζικο σχήμα. Ο δίσκος τους I want you to know that there is always hope είναι ένα πολύ γλυκό αναμνηστικό για την όμορφη μουσική τους..

Τελευταία συναυλία θα δώσουν στις 14 ιουλίου μαζί με τους death cab for cutie..

Να και η ανακοίνωσή τους στο myspace...

Hello friends,
Here it goes
Tonight we have decided that I was a cub scout has and must now come to a close.


We have had countless problems over the past year or so and with yet more occuring, we feel it best to end on what would seem like a decent note.


We will be honouring all of our uk shows of which we have confirmed. with the I tunes festival at koko with death cab for cutie on july 14th being our last.


We will speak more of it all soon, but for now we must tour.

It is a very sad day for us
Thankyou

todd x

Κυριάκος Σκορδάς

Δελτία Τύπου
Nέςς πρσθήκες στο πρόγραμμα του Rockwave festival. (Foals, Avin Geffen, Down, Lita Ford)
Tα τραγούδια του ΡΟΔΟΝ Fm για το μήνα Μάρτιο
μοναδική εμφάνιση των θρυλικών Ισπανών Ska-P στις 16/5 στη Θεσ/νίκη
10 Χρόνια Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής. Πρώτες ανακοινώσεις για τη Θεσ/νίκη
Τα έως τώρα επιβεβαιωμένα ονόματα καλλιτεχνών για το SYNCH Festival
Ένα καινούριο, "διαφορετικό" διπλό-live του Steve Wynn
Oι Γενιά Του Χάους θα εμφανιστούν Παρασκευή 24 και Σάββατο 25 Απριλίου, στο Gagarin 205
FLUTE MEETING 2009 (ΗΜΕΡΕΣ ΠΛΑΓΙΑΥΛΟΥ 2009) στη Λάρισα
ΤηνΠέμπτη 9 Απριλίου ο J-Star στη Θεσσαλονίκη
σειρά από θεματικές παραστάσεις – συναυλίες LAB FOR EXPERIMENTAL AUDIO VISUAL PERFORMANCES