Home
News
Foreign Office
Local
Ελληνική
Metal
Punk/hc/emo
Live
Συνεντεύξεις
Cinefreak
Θέατρο/χορός
Books, magz
Τι παίζει, που
Special
Aρθρα
Mp3s/Video
Atrakt-ed
Links
 
Αναζήτηση

Οι POSTBLUE δωρεάν στο Μικρό Μουσικό Θέατρο

9/6/2003

ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΕΝΑΡΞΗ: 22:00

ΜΙΚΡΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

ΒΕΪΚΟΥ 33, ΚΟΥΚΑΚΙ (τηλ.: 210-9245644)

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

 Οι Postblue υποδέχονται την καλοκαιρινή απραξία τους με ένα μεγάλο πάρτυ με ελεύθερη είσοδο, στο Μικρό Μουσικό Θέατρο. Ένα setlistαπό παλιά και καινούρια κομμάτια (με τη συμμετοχή του Θοδωρή Ζιούτου σε αναλογικά πλήκτρα / τρομπέτα, σε κάποια κομμάτια), (αντι)συμβατικές μουσικές από το DJGeor-Gκαι visualizationμε πλάνα από τη homemadeταινία τους με τίτλο ‘Το Σώμα του Νεκρού Σώματος’.

Οι Postblueάρχισαν να ‘ροκάρουν’ το Μάιο του 1999 και μέσα σ’ αυτά τα τέσσερα χρόνια έχουν κάνει αρκετές συναυλίες εντός κι εκτός Αθήνας, έχουν παίξει με τις σπουδαιότερες αγγλόφωνες ελληνικές μπάντες και γενικότερα είναι αυτό που λέμε ακτιβιστές πάνω στη μουσική, αφού γράφουν σε μουσικά έντυπα και είναι οι foundersτου GIB( Greek Indie Bands Database). Η μουσική τους μπορεί να χαρακτηριστεί ως Postkorm, γιατί δεν την παίζει κανένας άλλος (είναι και της μόδας άλλωστε, το να δίνεις όνομα στη μουσική που παίζεις μόνο εσύ σε ολάκερο τον κόσμο). Όνειρο τους είναι να παρακολουθήσει μία συναυλία τους η Sarah-Michelle Gellar, και εκστασιασμένη να κάνει stripteaseμε την υπόκρουση κάποιου βιρτουόζικου soloτους σε φοινικική κλίμακα. Για περισσότερες λεπτομέρειες: www.postblue.tk

Δελτίο Τύπου

Δελτία Τύπου
Πανευρωπαϊκή Ημέρα της Μουσικής. Ωραίες εκδηλώσεις στις Σέρρες και νύκτα βινυλίου!
ένα κύμα φρέσκων ειδήσεων για το ROCKWAVE FESTIVAL 2009
OI PATCHΑNKA, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΑΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ...
Ένα Νέο Φεστιβάλ γεννήθηκε το ECO MUSIC FESTIVAL 2009….
συναυλίες της Μαύρης Μαγιονέζας για τον μήνα Ιούνιο
BELLE VUE WEEKENDER 2009: 12-13-14 Ιουνίου, ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ
ROCKWAVE FESTIVAL ’09, το final line up
Οι Pains Of Being Pure At Heart τη Δευτέρα 15/6 στο gagarin
Η ανακοίνωση των ΔΙΑΦΑΝΩΝ ΚΡΙΝΩΝ για το τέλος του συγκροτήματος
Οι DEPECHE MODE ξεκινούν ξανά την “TOUR OF THE UNIVERSE”