Home
News
Foreign Office
Local
Ελληνική
Metal
Punk/hc/emo
Live
Συνεντεύξεις
Cinefreak
Θέατρο/χορός
Books, magz
Τι παίζει, που
Special
Aρθρα
Mp3s/Video
Atrakt-ed
Links
 
Αναζήτηση

 

“EAT ME PINK” MUSIC EVENTS στο Ψυχικό

5/11/2003

COSMOS BAR RESTAURANT

ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ

ΤΑ MUSIC EVENTS

“EAT ME PINK”

ME TON DJ PETROS FLOORFILLER KOΖΑΚΟS

Το Bar- RestaurantCOSMOS, ανανεωμένο και πιο cool

σε διάθεση και ατμόσφαιρα, διοργανώνει σε συνεργασία με τον

DJ PetrosFloorfillerKozakos, με εμπειρία σε μερικά από τα διασημότερα clubs του κόσμου, όπως το Ministry of Sound στο Λονδίνο, και τα Pacha, Cream, Amnesia στην Ίμπιζα και με πλούσια θητεία στα πιο γνωστά Ελληνικά Dancefloors, τα

“EAT ME PINK”μουσικά events που θα προσφέρουν την πιο Pink απόδραση της πόλης.

Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου, και κάθε Πέμπτη από τις 10 το βράδυ έως τις 3 μετά τα μεσάνυχτα στα decks θα βρίσκεται ο DJPetrosFloorfillerKozakos ανεβάζοντας το κέφι στα ύψη με ένα ποιοτικό, έντονο σε ρυθμούς σετ. Τα EATMEPINKevents θα συνδυάζουν την προχωρημένη pinkprogressivehouse μουσική άποψη με την πρωτότυπη κουζίνα και ατμόσφαιρα του COSMOS. Αποκλειστικά για τα events η SmirnoffVodka θα δημιουργήσει τα ειδικά κοκτέιλ PinkExperienceκαι ο σεφ του Cosmos, Χρήστος Τζιέρας, το Γλυκό “EATMEPINK

Κάθε Πέμπτη παρέα με την SmirnoffVodka στο Βar- RestaurantCOSMOS, η μοναδική ατμόσφαιρα τωνEATME PINKevents θα μας δείξει τη ΡΟΖ, χαρούμενη πλευρά της ζωής για αξέχαστες μουσικές εμπειρίες.

COSMOS Ομήρου 8, Νέο Ψυχικό

Τηλέφωνο κρατήσεων: 210- 6729150

Δελτίο Τύπου

Δελτία Τύπου
Το Σάββατο 5/9 στο Rodeo Club, πριν την δεύτερη εμφάνιση των Nektar, dj set αφιερωμένο στην ψυχεδελική μουσική
4η Kid & Fun στην ΔΕΘ για τα μυστικά της ιαπωνικής χαρτοδιπλωτικής!
Οι THE VEILS σε δωρεάν συναυλία στην ΚΑΒΑΛΑ!!!!
REWORKS FESTIVAL 2009. Το έως τώρα πρόγραμμα
Οι W.A.S.P. του θρυλικού Blackie Lawless για 2 βραδιές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Οι Καναδοί Do Make Say Think ον Οκτώβριο στην Αθήνα
7η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΖΑΖ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, 17–28 Σεπτεμβρίου στη Θεσ/νίκη
Η BEYONCE για πρώτη φορά στην Ελλάδα!
The Fiery Furnaces με καινούριο δίσκο
Και οι OASIS περνούν από γνωστές διαδρομές…Έφυγε από το group o Noel Gallaher.