Home
News
Foreign Office
Local
Ελληνική
Metal
Punk/hc/emo
Live
Συνεντεύξεις
Cinefreak
Θέατρο/χορός
Books, magz
Τι παίζει, που
Special
Aρθρα
Mp3s/Video
Atrakt-ed
Links
 
Αναζήτηση

Ο απολογισμός του Movieworld για το 2004!

19/1/2005

Το κινηματογραφικό site της SONIK PUBLISHING, το Movieworld (www.movieworld.gr), δημοσίευσε το Σάββατο 15 Ιανουαρίου τον απολογισμό του για το 2004. Ολόκληρη σχεδόν η συντακτική ομάδα του (συνολικά 14 άτομα) καταγράφουν συνοπτικά τις εντυπώσεις τους από μια μέτρια – όπως συμφωνούν όλοι – κινηματογραφική χρονιά και ψηφίζουν τις τρεις καλύτερες ταινίες που προβλήθηκαν στη διάρκεια της. Από την ψηφοφορία τους προέκυψε το κινηματογραφικό top 10 του Movieworld για το 2004. Καλύτερη ταινία αναδείχθηκε το «Η Αιώνια Λιακάδα Ενός Καθαρού Μυαλού», δεύτερη κατά σειρά το «Kill Bill Vol. 2» και τρίτη το «21 Γραμμάρια»...Περισσότερα στην πρώτη σελίδα του Movieworld, στην ενότητα Εξώστης.

Υπάρχει όμως και ένα άλλο σημαντικό θέμα που δημοσιεύθηκε στο Movieworld τις τελευταίες ημέρες. Ο Νίκος Κουρμουλής και η Κατερίνα Βαλαβανίδη, κατά τη διάρκεια του περυσινού φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, μίλησαν με τον Αλεξάντερ Πέιν, τον σκηνοθέτη της ήδη πολυβραβευμένης ταινίας «Sideways» που όλα δείχνουν ότι θα «παίξει» δυνατά και στα εφετινά Οσκαρ. Το φιλμ προβάλλεται και στην Αθήνα και, κατά γενική ομολογία, είναι αυτό που ξεχωρίζει από όσα βγήκαν στις αίθουσες την προηγούμενη Παρασκευή. Μπορείτε λοιπόν να διαβάσετε την ενδιαφέρουσα συνέντευξη που μας παραχώρησε ο δημιουργός του στην ενότητα Φουαγιέ...

Δελτίο Τύπου

Δελτία Τύπου
Αλλαγή χώρου για SOULFLY στην Αθήνα
ROCKWAVE FESTIVAL 2009. Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα 27-28-29 Ιουνίου.
Στις 19 Μαϊου κυκλοφορεί νέο δίσκο ο ΕΜΙΝΕΜ
Δύο μεγάλοι θρύλοι στο Half Note! STAZO MAYOR Y LOS OCAMPO
The Dandelions – Greek Tour 2009, ΑΘήνα, Θεσ/νίκη, Λάρισα
Βραδιά ποιητικών αναγνώσεων
Οι SKA-P σε συναυλία, μόνο στη Θεσ/νίκη
Ήρθε η ώρα να σπάσουν τα αυγά. Καινούριος δίσκος από τους YEAH YEAH YEAHS
οι SUBWAYS σε Αθήνα και Θεσ/νίκη, στις 19 και 20 Μαρτίου
hysterika presents: Depeche Mode party! Στις 20/2 στο νέο STUDIO 22.